Krízová linka pomoci poskytuje anonymnú, bezplatnú a nonstop e-mailovú psychologickú pomoc pre ľudí v kríze.

Кризова гаряча лінія надає анонімну, безкоштовну та цілодобову психологічну допомогу по електронній пошті людям, які потрапили в кризову ситуацію.

Čo sa stane, ak na Krízovú linku napíšem email?

  1. Ak sa rozhodnete kontaktovať emailovú linku pomoci, urobiť tak môžete prostredníctvom kontaktného formulára alebo odoslať email na adresu poradna@ipcko.sk. V oboch prípadoch zaručujeme mlčanlivosť našich pracovníkov (s výnimkou informácií týkajúcich sa trestnej činnosti). Viac o mlčanlivosti a anonymite nájdete TU.
  2. Je potrebné, aby ste v kontaktom emailovom formulári vyplnili svoje meno (nemusí byť skutočné) alebo prezývku, emailovú adresu, predmet správy a text správy.
  3. Záleží nám na tom, aby sme Vám poskytli pomoc, ktorú potrebujete, a tak odporúčame opätovne skontrolovať zadané emailové adresy, nakoľko v prípade ich nesprávneho znenia Vám na email nedokážeme odpovedať.
  4. Políčko text správy poskytuje priestor pre vyjadrenie toho, čo Vás na našu Krízovú linku priviedlo, v čom by sme Vám mohli byť nápomocní. Je len na Vás, s čím všetkým sa s pracovníkom na linke podelíte, čo napíšete, o čom chcete komunikovať. Sme tu pre Vás.
  5. Váš email sa zobrazí len v našej emailovej schránke a zas naopak, odpoveď od nás sa zobrazí len vo Vašej emailovej schránke.
  6. Váš email sa dostane k jednému z odborne školených pracovníkov emailovej pomoci. Zoznam pracovníkov, ktorý budú reagovať na Váš mail nájdete TU.
  7. Odpoveď na svoj mail by ste mali dostať najneskôr do 24 hodín.

Čo ak som odpoveď na svoj email nedostal?

Pri práci s technológiami musíme pripustiť aj možnosť ich zlyhania. Ak do 24 hodín od nás neobdržíte  odpoveď na svoj mail, skúste skontrolovať, či ste pri odosielaní zadali správnu emailovú adresu, či nemáte plnú emailovú schránku, alebo či sa náš email nezaradil vo Vašej schránke do spamu alebo iného priečinku. Ak ste pri kontrole v ničom nenašli chybu, prosím, pokúste sa nám email odoslať opätovne. Ak ani v tom prípade nedostanete odpoveď, kontaktujte nás prosím na mail ipcko@ipcko.sk. Záleží nám na tom, aby sa Vám dostalo zaslúženej odpovede! V prípade, že ste Vy alebo niekto vo Vašom okolí v ohrození zdravia a života, neváhajte kontaktovať 112!

Pri rozrušenosti a stresovej situácii vyskúšať môžete jedno z nižšie uvedených upokojujúcich cvičení.

Zásady emailovej pomoci

Emailová pomoc je jednou z foriem pomoci, ktoré naša Krízová linka poskytuje. Email je možné odoslať prostredníctvom kontaktného formuláru alebo zo svojho mailu na adresu poradna@ipcko.sk. Na Váš email odpovieme najneskôr do 24 hodín.

Ak nám píšete cez kontaktný formulár, pozorne zadajte svoju adresu, na ktorú máme poslať odpoveď. Ak zadáte emailovú adresu zle, nebudeme Vám môcť odpoveď odoslať. Keďže je emailová pomoc anonymná, nemusíte sa v emaily podpisovať svojím skutočným alebo celým menom.

Pre emailovú psychologickú pomoc platia Podmienky používania a Etický kódex Krízovej linky. S kontaktovaním nášho pracovníka na emailovej krízovej linke automaticky vyjadrujete súhlas s podmienkami.



Tím emailového poradenstva

Mgr. Veronika Škodná
Psychologička
JUDr. Bc. Katarína Hužičková
Vyškolená poradkyňa

Často kladené otázky

Možno máte v mysli otázky typu: „Čo keď ma vysmejú? Budú ma brať vážne? Čo ak môj problém nie je dostatočne vážny?“ Môžeme Vás uistiť v tom, že na Krízovej linke pomoci (KLP) sa nestretnete s výsmechom ani podceňovaním Vašich slov, situácie a pocitov. Napriek tomu, že je KLP určená predovšetkým pre ľudí v krízovej situácii v dôsledku pandémie koronavírusu, nestretne sa u nás s odmietnutím ani človek v inej krízovej situácii.

Menu